//קמפיינים
קַמְפֵּיְן, קמפיין
שֵׁם עֶצֶם – זָכָר
מַסַּע פִּרְסוּם לְקִדּוּם דְּבַר-מָה, כְּגוֹן מָעֳמָד לִבְחִירוֹת, מוּצָר; יְצִירַת דַּעַת קָהָל: הֵחֵל הַקַּמְפֵּיְן שֶׁל אַבְקַת הַכְּבִיסָה הַחֲדָשָׁה.
מאז ההגדרה הזאת של המילון הרבה מאד השתנה בעולם הקמפיינים ואבקות הכביסה ובכל זאת מדובר במסע הסברה ופרסום שנכון לכתיבת שורות אלו נעשה היום ברובו באמצעות עולמות התקשורת (יח”צ), אסטרטגיה, דיגיטל ומדיה חברתית.
כאשר מבצעים קמפיין ארצי או מקומי ו/או קמפיין הסברה ליצירת שינוי בארגון, בחברה, במדינה, בקהילה יש צורך באנשי צוות מיומנים ומומחים לתחומי – אסטרטגיה, שיווק, כתיבה, היכרות עם גופים ממשלתיים, חקיקה, משפט, סביבה, חברה וקהילה, מדיה חברתית, יחסי ציבור וקשר עם עיתונאים ואנשי תקשורת וכן מומחיות בקידום ממומן ברשתות.
טלי עוז אלבו – בעלת ניסיון רב בקמפיינים בתחומים שונים וקשר רב עם כל אנשי המקצוע מכל התחומים הללו כדי לנהל את הקמפיין ולבצע אותו בפורמט המוצלח והמקצועי ביותר.
קמפיין במדיה חברתית
אז יש לנו תקשורת, יש לנו כתבות בעיתונות, יש אסטרטגיה, יש לנו מה לקדם יש לנו מסר להעביר, שפה עיצובית ומיתוגית. רעיון.
עכשיו צריך לעשות בכל זה סדר ולהגיע לקהל היעד הנכון והמדויק. צריך קריאטיב מצוין וביצוע מקצועי כדי להעלות סדרה של פרסומים לקידום ברשתות החברתיות ובהתאם לתקציב שהוחלט.
קמפיינים והצלחות
קמפיין יום הרופא/ה הישראלי – ההסתדרות הרפואית בישראל 2022
קמפיין מיזמים למען עסקים (קורונה) – הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים 2021
קמפיין נשארים בבית מצילים חיים - ההסתדרות הרפואית בישראל 2020
קמפיין חיסונים – ההסתדרות הרפואית בישראל 2020
בחירות במועצה האזורית מגידו - 2018 – איציק חולבסקי
עוצרים את מפעל ההתפלה בגליל המערבי 2016-2018
2016 עדולם - לא מחליפים ירוק בשחור
2014 קמפיין נשיאות השופטת בדימוס דליה דורנר
קמפיין התו הסגול – הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים 2021
חודש הקניות באינטרנט – הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים 2020
קמפיין הסברה – הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים 2020
קמפיין נשארים בבית - המרכז הרפואי לגליל 2020
נגד הקמת שדות תעופה בעמק יזרעאל 2018 -2022
בחירות בזכרון יעקב - 2018 - זיו דשא
זכאים לבטחון אישי - עצרת מחאה בית אלעזרי - אוגוסט 2016
קמפיין יום הרופא/ה הישראלי – ההסתדרות הרפואית בישראל 2022