//קמפיינים
קַמְפֵּיְן, קמפיין
שֵׁם עֶצֶם – זָכָר
מַסַּע פִּרְסוּם לְקִדּוּם דְּבַר-מָה, כְּגוֹן מָעֳמָד לִבְחִירוֹת, מוּצָר; יְצִירַת דַּעַת קָהָל: הֵחֵל הַקַּמְפֵּיְן שֶׁל אַבְקַת הַכְּבִיסָה הַחֲדָשָׁה.
מאז ההגדרה הזאת של המילון הרבה מאד השתנה בעולם הקמפיינים ואבקות הכביסה ובכל זאת מדובר במסע הסברה ופרסום שנכון לכתיבת שורות אלו נעשה היום ברובו באמצעות עולמות התקשורת (יח”צ), אסטרטגיה, דיגיטל ומדיה חברתית.
כאשר מבצעים קמפיין ארצי או מקומי ו/או קמפיין הסברה ליצירת שינוי בארגון, בחברה, במדינה, בקהילה יש צורך באנשי צוות מיומנים ומומחים לתחומי – אסטרטגיה, שיווק, כתיבה, היכרות עם גופים ממשלתיים, חקיקה, משפט, סביבה, חברה וקהילה, מדיה חברתית, יחסי ציבור וקשר עם עיתונאים ואנשי תקשורת וכן מומחיות בקידום ממומן ברשתות.
טלי עוז אלבו – בעלת ניסיון רב בקמפיינים בתחומים שונים וקשר רב עם כל אנשי המקצוע מכל התחומים הללו כדי לנהל את הקמפיין ולבצע אותו בפורמט המוצלח והמקצועי ביותר.
קמפיין במדיה חברתית
אז יש לנו תקשורת, יש לנו כתבות בעיתונות, יש אסטרטגיה, יש לנו מה לקדם יש לנו מסר להעביר, שפה עיצובית ומיתוגית. רעיון.
עכשיו צריך לעשות בכל זה סדר ולהגיע לקהל היעד הנכון והמדויק. צריך קריאטיב מצוין וביצוע מקצועי כדי להעלות סדרה של פרסומים לקידום ברשתות החברתיות ובהתאם לתקציב שהוחלט.